woensdag 14 september 2011

Waarom een Blog?

Tja, waarom een Blog? Misschien omdat door de 140 tekens van Twitter soms de uitdaging om je mening binnen dat aantal te geven vanwege een stroom aan gedachten en opvattingen teniet wordt gedaan. Of ik ben heel simpel te lang van stof om mijn mening kort en bondig weer te geven, dat kan natuurlijk ook.

Het is heel goed mogelijk dat je een andere mening hebt dan de mijne, ieder heeft uiteraard recht op een eigen mening. Als je mij van de jouwe wilt overtuigen kun je altijd reageren.

Hoe dan ook, het is niet mijn bedoeling mensen te kwetsen of beledigen maar soms kan ik me wel geroepen voelen even flink uit te razen als mensen daar wel min of meer om vragen en middels hun aanwezigheid hun eigenlijke algehele overbodigheid zo wanhopig graag willen aantonen en tja, dan is het een gevalletje overmacht. Het kan immers zijn dat onze gewaarde politici proberen aan te tonen eigenlijk het verkeerde vak te hebben gekozen of ronduit lachwekkende of trieste beslissingen nemen waar ze veel mensen mee treffen zonder dat het hen iets lijkt te doen, de emoties die ze daarmee oproepen moet je dan wel kwijt uiteraard, toch?

Mijn gevoel voor humor is soms apart, soms niet te begrijpen en soms heeft een ander de grap eerder door dan ikzelf, hiervoor alvast mijn excuses. Zo kan ik in een deuk liggen om onderstaande scene terwijl een ander er misschien bloedserieus naar kan kijken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten